I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.Właścicielem sklepu dziewczynajakmalina.pl zajmującym się sprzedażą odzieży jest firma Klaudia Wiżejewska z siedzibą w Mielcu przy ul. Krótkiej 1, o numerze NIP: 8172100619

2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu, pomiędzy składającym zamówienie zwanym dalej Klientem, a sprzedającym, firmą Klaudia Wiżejewska, zwanym dalej Sprzedawcą.

3. Stroną dokonującą zakupów (Klientem) w Sklepie Internetowym dziewczynajakmalina.pl może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca konto poczty elektronicznej oraz pełną zdolność do czynności prawnych.

4. Kupujący dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym w celu prawidłowego wykonania umowy wyraża zgodę na dostarczanie treści cyfrowych oraz otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej od dziewczynajakmalina.pl

5. Klient składający zamówienie zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem. Podczas składania zamówienia Klient potwierdza fakt zapoznania się z regulaminem i akceptacji go w obowiązującej formie.

II. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

1. Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia, jest podanie dokładnych danych adresowych przez Klienta, oraz danych do kontaktu (telefon, e-mail).

2. Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Dziewczyna jak Malina Klaudia Wiżejewska zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie przesyłki.

3. Dziewczyna jak Malina Klaudia Wiżejewska umożliwia składanie zamówienia na stronie Sklepu (on-line). W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:

a. wybranie rozmiaru oraz dodanie produktu do koszyka.

b. zatwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie „przejdź do kasy”.

c. uzupełnienie danych adresowych oraz wybór rodzaju dostawy.

d. wybór rodzaju płatności;

e. kliknięcie przycisku KUPUJE I PŁACĘ potwierdza złożenie zamówienia i akceptuje je

Po wykonaniu powyższych czynności Państwa zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

4. Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

5. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto.

6. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy.

7. Koszty dostawy podawane są w złotych polskich i różnią się w zależności od wyboru formy dostawy.

III. DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

1. Wszystkie produkty wysyłane przez dziewczynajakmalina.pl zapakowane są foliopaki lub kartony.

2. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon fiskalny lub faktura. 

3. Płatności za zakupione towary można dokonać za pomocą :

- przelewy24

- przelew na konto: Bank Santander nr konta 47 1090 2750 0000 0001 5470 1515

Klaudia Wiżejewska

ul.Krótka 1

39-300 Mielec

4. Koszt dostawy:

– kurier – 19 zł

– paczkomaty inpost - 16 zł

4.Towary dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.

5. Towar wysyłany jest w dni robocze w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem przesyłka zostanie nadana po zaksięgowaniu wpłaty.

6. W momencie odbioru towaru prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności kuriera. Z chwilą pokwitowania na nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować dziewczynajakmalina.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną), w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru, odpowiednio na adres:

Klaudia Wiżejewska

Krótka 1

39-300 Mielec

[email protected]

4. W przypadku odstąpienia od umowy dziewczynajakmalina.pl zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostawy, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Nie później niż 14 dni od dnia, w którym Dziewczyna jak Malina Klaudia Wiżejewska został poinformowana przez Kupującego o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

5. dziewczynajakmalina.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Zakupiony towar, w przypadku odstąpienia od umowy jego zakupu, należy zwrócić na adres:

Klaudia Wiżejewska

Krótka 1

39-300 Mielec

w terminie 14 dni od skutecznego doręczenia oświadczenia o odstąpieniu .

7. Kupujący ponosi tylko i wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (towaru) w przypadku odstąpienia od umowy.

V. GWARANCJA I REKLAMACJA

1. Towary oferowane w Sklepie Internetowym mogą być nowe lub pochodzić z outletu (zwroty konsumenckie lub końcówki kolekcji). W związku z tym braki metki producenta lub oryginalnego opakowania nie mogą być podstawą do reklamacji. Wszystkie towary posiadają metkę sklepu Dziewczyna jak Malina.

2. Reklamację należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] podając:

– informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji

– rodzaj i datę wystąpienia wady

– żądanie sposobu doprowadzenia nabytego towaru do zgodności z umową

– dokładne dane składającego reklamację.

3. Warunkiem uznania reklamacji jest przedłożenie paragonu fiskalnego lub faktury. 

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru.

VI. POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia dokonanie zakupu. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.

2. Sprzedający działa zgodnie z wymogami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. Zgodnie z tą Ustawą klient ma prawo wglądu w swoje dane osobowe, oraz do dokonywania ich poprawek, a także do wniesienia żądania o zaprzestaniu ich przetwarzania przez Sprzedawcę.

3. Dane Klienta są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Do umowy sprzedaży produktów w Sklepie stosuje się prawo polskie.

2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.

3. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy wg. obowiązujących przepisów.

4. dziewczynajakmalina.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany Regulaminu mają zastosowanie do zamówień złożonych po dokonaniu danej zmiany niniejszego Regulaminu.